O nas

O nas

Nasz gabinet weterynaryjny powstał na skutek marzenia o miejscu przyjaznym nie tylko zwierzętom ale również ich właścicielom. Tworzymy zgrany zespół składający się z doświadczonych, młodych, zaangażowanych osób z poczuciem misji jaką jest pomoc zwierzętom. W tym celu cały czas rozwijamy naszą wiedzę, uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach. Oferujemy szeroki zakres usług najwyższej jakości.
1 %
Klientów wychodzi zadowolonych
1 %
Osób poleca nasze usługi znajomym
1 %
Zwierząt przestaje się bać weterynarza po pierwszej wizycie

Żadne zwierze nie powinno cierpieć dlatego  w naszej przychodni dbamy o najwyższy standard leczenia

FAQ

Tak. Możliwe jest jednak w pewnych wypadkach skorzystanie z pomocy wybranej fundacji lub Urzędu Miasta, a także rozłożenie płatności na raty.
Tak, nasz terminal umożliwia przyjmowanie płatności kartą, Blikem oraz zbliżeniowo.

Tak, bierzemy udział w programie MediRaty. Szczegóły dostępne pod tym linkiem oraz bezpośrednio w gabinecie.

Tak. Taką możliwość oferują m. in. Allianz, Generali, PZU czy Warta. O szczegóły danej oferty należy pytać agenta ubezpieczeniowego.
Nie. Taki obowiązek istnieje tylko w przypadku zabiegów operacyjnych i niektórych specjalistycznych badań. Jeżeli masz wątpliwości – zadzwoń.
Tak, jednak przed przyjściem warto upewnić się telefonicznie kto danego dnia i o danej porze pełni dyżur. Za leczenie “maluchów” odpowiada doktor Filip Pytlewski.
Tak, jednak przed przyjściem warto upewnić się telefonicznie kto danego dnia i o danej porze pełni dyżur. Za leczenie owadów użytkowych odpowiada doktor Adam Greczka.
Nie. Zgodnie z art. 17 pkt. 2 Kodeksu Etyki Lekarza Weterynarii “Lekarz weterynarii nie może podejmować leczenia zwierzęcia bez jego zbadania.”. Wyjątkiem jest sytuacja podania leków w celu kontynuacji dotychczasowego leczenia w tym samym gabinecie. Jeśli jednak ma to być kontynuacja leczenia z innego gabinetu, konieczne jest dostarczenie historii leczenia lub zaświadczenia/skierowania od dotychczasowego lekarza prowadzącego.

W nagłych wypadkach (np. zagrożenia życia) jest to możliwe, jednak wiąże się z dodatkową opłatą.

Należy pamiętać, że lekarz nie ma możliwości zabrać ze sobą całego sprzętu medycznego oraz wszystkich leków na wizytę domową, dlatego dużo lepszym rozwiązaniem w każdym przypadku jest wizyta z pacjentem w gabinecie.